Klachten & Garantie

Klachten

Er kan altijd wat mis gaan met een bestelling of het product voldoet niet aan uw verwachtingen.
U heeft het recht om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Lees RETOUR ZENDEN

Heeft u klachten?
We vragen u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

  • binnen uden gratis bezorgtbesteding vanaf €10,=
  • 14 dagen retour garantielees de voorwaarden
  • veilig betalen met idealvia uw eigen bank
  • Bel ons!+31 (0)413 - 25 14 42

Delen

U vindt ons ook op

ico-faceb-48  ico-google-48 ico-twitt-48  ico-yout-48 ico instagram 48

dpd pickup

Log in

maak een account